
kampanja o prepoznavanju zdravstvenih težav
PEI študija primera
Kako smo v samo 3 mesecih dosegli skoraj 500.000 slovenskih uporabnikov?
kampanja o prepoznavanju zdravstvenih težav
PEI študija primera
Kako smo v samo 3 mesecih dosegli skoraj 500.000 slovenskih uporabnikov?
Doctrinin izziv:
Priprava in izvedba spletne strategije, ki splošno javnost ozavešča o pankreatični eksokrini insuficienci in prepoznavanju tovrstnih zdravstvenih težav
1. KORAK: Razumevanje področja in naročnikovih želja
Za diagnosticiranje PEI so na voljo različni testi za ugotavljanje funkcije eksokrinega dela trebušne slinavke. Diagnostično vrednotenje testov je, zlasti pri blagih do zmernih oblikah PEI, precej težavno. Ocenjuje se, da ima v Sloveniji to bolezen več kot 2400 bolnikov.
Ti bolniki ne morejo normalno prebavljati hrane, ker njihova trebušna slinavka ne proizvaja dovolj encimov zaradi cistične fibroze, dolgotrajnega otekanja trebušne slinavke (kronični pankreatitis), odstranitve dela ali celotne trebušne slinavke (pankreatektomija) ali drugih stanj.
2. KORAK: Akcija
Ker smo digitalni specialisti na področju zdravstva in sodelujemo s farmacevtsko industrijo, nas je naročnik najel za pripravo in izvedbo kampanje, katere cilj je bil ozaveščenost splošne javnosti o slabo prepoznani pankreatii eksokrini insuficienci (v nadaljevanju PEI).
Zavihali smo rokave in izdelali spletno stran (https://mojaprebava.si/), ki je namenjena izobraževanju o PEI in kjer so obiskovalci našli informacije o rizičnih skupinah, simptomih ter povezavi med PEI in prehrano. Ker je mnogim bližje izobraževanje v obliki videoposnetka, smo na strani objavili tudi izobraževalni video. Obiskovalci strani so si po pošti lahko naročili brezplačno knjižico z bistvenimi informacijami o PEI.
Da bi obiskovalcem spletne strani pomagali ugotoviti, ali se spopadajo s PEI, smo v sodelovanju z naročnikom ustvarili test s šestimi vprašanji, na podlagi katerih pacient lahko ugotovi ali obstaja možnost, da je razlog za njegove težave PEI.
naslednje rezultate:









Kako nam je to uspelo?
Ustvarili smo spletno mesto
Naš cilj je bil ustvariti mesto, kjer bi ljudje lahko dobili vse ključne informacije o PEI in spletna stran je v tem času najprimernejši način. Na spletno stran smo v 3 mesecih pripeljali 38.262 obiskovalcev.
Dokaz, da smo dobro opravili nalogo, je bil povprečni čas, preživet na spletni strani, ki je bil kar 3:14 minut. Številka je impresivna, saj raziskave kažejo, da je povprečni čas, porabljen na spletni strani, približno 45 sekund.
S ponujeno brezplačno knjižico
Vsi, ki so o PEI želeli izvedeti več, so na dom prejeli brezplačen izvod informativne knjižice.
Knjižico je naročilo kar 369 obiskovalcev strani.
Z vključevanjem obiskovalcev strani
Vključevanje obiskovalcev v proces ozaveščanja je ključ do uspešne kampanje.
Naš šest – stopenjski vprašalnik je obiskovalcem strani pomagal razumeti, ali se morda borijo s PEI.
Analiza rešenih vprašalnikov je pokazala, da se s to boleznijo potencialno bori 42 % ljudi, ki so v celoti rešili vprašalnik.
Vsem, ki so poročali o ponavljajočih se težavah, smo svetovali, da se posvetujejo z osebnim zdravnikom.
Z dobro zastavljeno oglaševalsko Facebook kampanjo
Ker smo si prizadevali za maksimalen doseg, smo pripravili obsežno Facebook kampanjo. Z različno kreiranimi oglasi, ki so bili skupaj prikazani kar 783,106 -krat, smo dosegli 476,674 ljudi (toliko ljudi je dejansko videlo naš oglas). Ponosni smo tudi na razmerje med prikazi oglasa in kliki (CTR), ki je znašalo več kot 5%. Od vseh, ki jih je naš oglas dosegel jih je 38,262 obiskalo našo spletno stran. Od tega jih je 7,322 rešilo vprašalnik, 369 obiskovalcev strani pa je naročilo tudi brezplačno knjižico.
Ugotovitve
Spoznali smo, da obstaja velik potencial za tovrstne kampanje ozaveščanja in prepoznavanja bolezni in da bolniki in njihovi svojci želijo izvedeti več o zdravstvenih stanjih. Z našo kampanjo je PEI postala veliko bolje prepoznana zdravstvena težava.
Opazili smo, da je predstavitev težav na izobraževalen način med splošno javnostjo zelo dobro sprejeta.
Za kakovosten odnos s strankami je potrebna predstavitev izdelka, težave in rešitve na izobraževalen način, ki potencialnim strankam predstavi resnična dejstva in jih izobrazi, namesto, da jih le spodbuja k „nakupu“.
Mnenje naročnika

Petra Vidic
Product Manager, Viatris
“Ko smo se prvič obrnili na Doctrino z idejo, da bi sestavili spletno mesto za širšo javnost in hkrati z vsebino, ki se obravnava kot zavedanje bolezni, smo bili zadržani v pričakovanjih. Toda pristop Doctrine nikoli nič ni dojel kot nemogoče ali kot ovire in po našem mnenju je ta proaktivnost ključni dejavnik uspeha, ko govorimo o razvoju kampanje, nadgradnji začetnih idej z boljšimi rešitvami ter kombiniranju najboljših spoznanj iz klasičnega oglaševanja in njihovem prenosu na farmacevtsko področje. Z vsemi predpisi ko gre za promocijo v farmaciji in z omejitvami, kako priti do končnega potrošnika / pacienta – je Doctrina našla uspešne rešitve za vse naše težave / vprašanja in imeli smo dve zelo uspešni kampanji z odličnimi rezultati pri oglaševanju v družabnih medijih, odlične rezultate vprašalnikov, ogledov strani, naročila tiskanih knjižic … Vsi parametri, ki smo jih uporabili za oceno uspešnosti akcije, vsi so bili nad pričakovanji. “
Želite tudi vi javnosti približati specifično zdravstveno stanje?
Kontaktirajte nas: